• Email: contact@anps.ro
  • Tel: + 0749303119
  •  FB

2008-2018

Joi, 15 Februarie 2024 08:36

Vol. 16 No. 31-32 / 2023

Scris de

About the journal

Table of contents

SMART teacher for a digital generation. Psycho-educational directions for effective learning in primary school

Elena Anghel-Stănilă; pp. 7-13; Full article

Distress in preadolescence: Emergent psychopathological elements and socio-demographic characteristics in middle school students

Florina Mădălina Mândru, Darian Faur, Călin Alexandru Serac, Camelia Maria Dindelegan,&  Alexandra Mihaela Ferlai; pp. 14-29; Full article

Inclusion of students with different types of disabilities in mainstream education: The opinion of teachers

Denisa Niculina Vidican, Angela Marușca, Karla Barth, Marius Țepelea; pp. 30-53; Full article

Acceptance and Commitment Therapy, applications for school psychologists

Gabriel Roșeanu; pp. 54-64; Full article

Scientific research in educational psychological practice. Optional ability or necessity

Angelica Hălmăjan; pp. 65-68; Full article

Miercuri, 22 Februarie 2023 14:48

Vol. 15 No. 29-30 / 2022

Scris de

About the journal

Table of contents

Steps Towards a Better Future: The National Programme of the Government of Romania "Out of Care for Children"

Corneliu-Marius Cioara; pp. 7-10; Full article

Post-pandemic educational psychology interventions in Romania: Pre‑university level

Elena Anghel-Stănilă; pp. 11-16; Full article

Math anxiety and math achievement among Palestinian primary school-aged children: Gender differences in association with parents’ math gender stereotypes

Nagham Anbar, Laura Visu-Petra; pp. 17-36; Full article

Education for integrity: Facts, risks, challenges, solutions

Ionel Cioara; pp. 37-50; Full article

Activating mathematical skills through the use of information technologies in primary education

Emilia Rodica Borșa, Adriana Cătaș; pp. 51-57; Full article

Predictors of digital learning engagement in middle school students

Darian Faur, Camelia Dindelegan, Angelica Hălmăjan; pp. 58-70; Full article

Boredom among Romanian children during the COVID-19 pandemic. Correlational study based on data from the international survey "Child well-being in Romania"

Karla Barth, Adela Lazăr, Claudia Bacter; pp. 71-84; Full article

Service-learning – a useful tool for the 21st century school-counselors

Anișoara Pavelea; pp. 85-103; Full article

Implementation of the online teaching-learning process during the COVID-19 pandemic in pre-school education

Mirela Liliana Lazăr (Munteanu); pp. 104-112; Full article

Life satisfaction, social support and stress among university students

Monica Liana Secui, Friderika Sarolta Bede, Delia Iuliana Bîrle; pp. 113-122; Full article

Miercuri, 22 Februarie 2023 13:45

Vol. 14 No. 28 / 2021

Scris de

About the journal

Table of contents

The impact of the pandemic on the educational process. Counseling strategies for all ages

Elena Anghel-Stănilă; pp. 7-16; Full article

Understanding student transition in higher education: Self-efficacy beliefs and perceived social support

Monica Liana Secui, Delia Iuliana Bîrle, Roxana Irina Rob, Adela Lazăr; pp. 17-30; Full article

Generosity and life satisfaction among teenagers

Adela Lazăr; pp. 31-45; Full article

În program: Vineri, 25 noiembrie, 17:30-19:30

Locație: Holul Bibliotecii Universității din Oradea

Pe parcursul sesiunii de prezentare a lucrărilor poster, autorii acestora trebuie să fie pregătiți să își prezinte lucrările pe parcursul celor două ore. Organizatorii conferinței nu vor asigura servicii de imprimare a acestora.

Posterele trebuie afișate din timp, vom reveni cu detalii.

Sunt câteva reguli generale de construire a unui poster, vă recomandăm acest site sau acesta pentru câteva idei.

Ca sugestie, se pot folosi programele Microsoft PowerPoint sau Microsoft Publisher. Recomandăm mărimile A0, A1 sau A2.

Pe pagina de FaceBook a conferinței puteți să aflați informații actualizate privind programul, invitațiiși stadiul înscrierilor la workshop-uri: https://www.facebook.com/CNPS.Oradea

VOLUMUL CONFERINȚEI

 

Include informații despre organizare, invitați, program, sesiunile plenare, sesiunea lucrărilor poster și workshop-uri. Click aici pentru descărcare.

CREDITE ȘI TAXE

CPR oferă credite astfel:

  • 1 credit / oră / participare workshop;
  • 1 credit / oră / participare prezentare;
  • 2 credite / prezentare lucrare; taxa prezetare poster-accesul liber
  • 5 credite / susținere workshop;
  • 5 credite / susținere prezentare în plen.

Taxe pentru psihologii care solicită credite:

  • 100 lei taxa participare la workshop (taxa platita pana in 16 noiembrie, incusiv )
  • 15o lei taxa participare la workshop (taxa platita după 16 noiembrie)
  • 100 taxă audient la lucrările conferintei (taxa platita până în 16 noiembrie)
  • 150 lei taxa audient la lucrările conferinței (taxa platita după 16 noiembrie)
  • 50 lei taxă participare cu lucrare la conferinta (secțiunea poster)
  • 100 lei taxă participare cu lucrare la conferinta (secțiunea poster) (taxa platită după 16 noiembrie)

Accesul la workshop-uri va avea următoarele taxe:

  • 50 lei taxă unică pentru studenți (1 workshop)
  • Pachet pentru studenți 100 lei taxă (3 workshop-uri).
  • Pachet pentru psihologi si profesori care nu solicită credite: 150 lei (3 workshop-uri, mapa, diplomă și pauze de cafea).
  • Pachet pentru psihologii care solicită credite: 250 lei (participare ca audient și 2 workshop-uri).

Accesul ca AUDIENT va fi gratuit la sesiunile plenare, la lansarea de carte și la sesiunea de postere pentru TOȚI PARTICIPANȚII (profesori, psihologi, psihopedagogi, care nu solicita credite), dar și pentru STUDENȚI.

Taxele se pot achita în contul RO42RNCB0032068930800001 (Banca Comercială Română SA, Sucursala Judeţeană Bihor). Pentru operativitate, dovada achitării taxei se va trimite (fișier scanat, poză etc.) la adresa de mail Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..