• Email: contact@anps.ro
  • Tel: + 0749303119
  •  FB

2008-2018

Media

Toate evenimentele vor avea loc la Universitatea din Oradea (UO)

 

Vineri, 3 noiembrie 2017

08:30– 10:00   Primirea participanţilor (Hol Aula Magna UO)

10:00 – 11:00  Deschiderea festivă (Aula Magna UO)

11:00 – 11:30  Pauză de cafea (Hol Aula Magna UO)

11:30 – 14:00  Sesiune plenară 1 (Aula Magna UO)

Moderatori:    Prof. univ.dr. Elena Bonchiș; Conf. univ. dr. Daniela Roman

  • Prof. univ. dr. Emerit Laurențiu Șoitu - Sentimentul apartenenței la familie, neam, biserică
  • Conf. univ. dr. Vasile Timiș - Identitate, educație, religie și cultură în Europa secolului XXI
  • Prof. univ. dr. Adrian Opre - Generația digitală: reconsiderarea paradigmei psiho-educaționale
  • Prof. univ. dr. Elena Bonchiș - Perspective de abordare a răbdării
  • Prof. univ. dr. Anca Dobrean, Costina Ruxandra Păsărelu - Eficiența unui program REBT de prevenție universală pentru adolescenți livrat în școală prin intermediul animațiilor video
  • Conf. univ. dr. Elena Anghel Stănilă - Parentingul, apanajul psihologului educațional!
  • Prezentare picturi Luana Stefu

14:00 – 15:30  Pauză de masă

15:30 – 17:30  Sesiune plenară 2 (Biblioteca UO)

Moderatori:    Prof. univ. dr. Florica Orțan; Conf. univ.dr. Delia Bîrle

  • Prof. univ. dr. Florin Alina Sava - Ideologia profesorilor de control al elevilor. O perspectivă cognitiv-comportamentală
  • Conf. univ. dr. Thea Ionescu - Ancorarea cogniţiei - o şansă pentru modificarea reală a educaţiei
  • Dr. Agnes Jordanidisz - Dezvoltarea unităților de învățare prin terapia educațională NILD
  • Conf. univ. dr. Karla Melinda Barth - Profesorul pentru școala incluzivă: realitate sau provocare?
  • Prof. univ. dr. Florica Orțan - Drepturile și nevoile copilului. Provocări adresate familiei și școlii

17:30 – 18:00  Pauză de cafea

18:00 – 20:00  Prezentarea lucrărilor pe secțiuni (Biblioteca UO)

18:00 – 20:00  Workshop Conf. univ. dr. Elena Anghel Stănilă - Parenting timpuriu – strategii, metode și tehnici experiențiale de lucru (Sala de seminar, etaj 3, Biblioteca UO)

18:00 – 20:00  Workshop Conf. univ. dr. Krisztina Bernath, Asist. univ. dr. Rita Pásztor, Conf. univ. dr. Claudia Bacter – Cum evaluăm bunăstarea copiilor (dimensiuni și indicatori)? Importanța rezultatelor evaluărilor în stabilirea  măsurilor de protecție pentru copilul aflat în situații de risc (sala PractiPASS)

18:00 – 20:00  Workshop Conf. univ. dr. Simona Laurian-Fitzgerald, Instructor of Education, PhD, Carlton J. Fitzgerald - Dreptul la opinie al elevilor/ studenţilor: capacitatea de a gândi critic şi independent (sala X014)

20:00 – Cină festivă (Restaurant Ciuperca)

 

 

Sâmbătă, 4 noiembrie 2017

 

08:30 – 10:30   Prezentarea lucrărilor pe secțiuni (sala PraciPASS, campus 2 UO)

8:30 – 10:30    Workshop Psihoterapeut dr. Agnes Jordanidisz, lect. univ. dr. Anamaria Balla - Developing the executive functions in the NILD Educational Therapy (Sala de Conferințe Biblioteca UO Parter)

08:30 – 10:30  Workshop Psihoterapeut Narcisa Gianina Caranfil - Competențe și modalități educativ-formative implicate în activitatea animatorului socio-educativ (Sala de seminar, etaj 3, Biblioteca UO)

08:30 – 10:30  Workshop Psiholog Radu Bonta - Investigaţia psihologică folosind desenul liber (sala Z1)

10:30 – 11:00  Pauză de cafea - Biblioteca UO

11:00 – 13:00  Lansarea Filialei Oradea/Bihor a Asociaţiei Pedagogilor Creştini-Aula Magna UO

11:00 – 13:00  Workshop Profesor psihopedagog, drd., Nicoleta Adet, Profesor psiholog/logoped Cristina Bleoțiu- Interferențe psihoeducaționale în cadrul triadei necesități educaționale speciale – drepturi – intervenție (sala PractiPASS)

11:00 – 13:00  Workshop Profesor Rosa Drown, psiholog clinician Lavinia Preluca, psiholog educațional Diana Crăciun - Metodologia Nurture: a învăța cum să înveți (Sala de seminar, etaj 3, Biblioteca UO)

11:00 – 13:00  Workshop Psiholog Katalin Balint, conf. univ. dr. habil.Delia Bîrle - Metoda narativa Metamorphoses in terapia copilului (sala Z1, Departamentul de Psihologie, Campus 2)

13:00 – 13:30  Pauză de cafea (Hol Aula Magna UO)

14:00 – 16:00  Workshop Conf. univ. dr. Laura Elena Năstasă - Integrarea emoțiilor în procesul de dezvoltare a membrilor în cadrul familiei – abordare terapeutică de tip experiențial (sala PractiPASS)

14:00 – 16:00  Workshop conf. univ. dr. Alina Decsei-Radu, conf. univ. dr. Daniela Roman - Polarizarea și alienarea parentală în cadrul procesului de divorț (sala Z1)

 

Programul secțiunilor de prezentare a lucrărilor


Secțiunea 1. Impactul mediilor de dezvoltare a copiilor și adolescenților

 

Vineri, 3 noiembrie, 18:00 – 20:00, Sala de Conferințe Biblioteca UO - parter

Moderatori:    Conf. univ. dr. Marius Drugaș

                        Conf. univ. dr. Monica Secui

                        Prof. univ. dr. habil. Camelia Dindelegan

                        Lect. univ. dr. Rosana Stan

Conf. univ. dr. habil. Bîrle Delia, Conf. univ. dr. Secui Monica, prof. drd. Iosif Curta - Tranziția elevilor din ciclul primar spre ciclul gimnazial - perspectivele elevilor, părinților și cadrelor didactice

Morar Claudia - Implicațiile stilului parental în formarea stimei de sine la preșcolari

Conf. univ. dr. habil. Bîrle Delia, Prof. consilier școlar Lerinț Monica - Relația dintre anxietatea de testare și iraționalitate la adolescenţi

Student drd. Lazăr Adela, prof. univ. dr. habil. Hatos Adrian - Generozitatea și comportamentul prosocial la copiii din gimnaziu

Conf. univ. dr. Marius Drugaș – Din nou despre valențele educaționale ale jocurilor video: opinii ale psihologilor, profesorilor și jucătorilor

Student drd. Caranfil Narcisa Geanina, Conf. univ. dr. Mâță Liliana, lect. univ. dr. Robu Viorel - Angajamentul în activitatea şcolară: dimensiuni conceptuale şi aplicative

Lect. univ. dr. Salloum Mioara, student masterand Salloum Dalia Cătălina - Inadaptarea școlară - semne de alarmă la școală și acasă

Conf. univ. dr. Roman Daniela, Psiholog Lung Diana, Conf. univ. dr. Decsei-Radu Alina - Relația de cuplu funcțională. Dimensiuni și implicații în parenting

Psiholog școlar drd. Drugaș Ioana, Student drd. Chiorean Andrada Corina - Program motivațional „Be WISE! Vote yourself in!”

Psiholog școlar drd. Drugaș Ioana, Profesor drd. Stoica Alexandru - „Catalog foto de conduită și ținută școlară” - strategie de modelare comportamentală a elevilor

Conf. univ. dr. Roman Daniela, Psiholog Szodrai Krisztina, Lect. univ. dr. Coturbaș Lioara - Impactul stilului de parenting asupra preșcolarilor

Lect. univ. dr. Kállay Éva, Lect. univ dr. Stan Rosana - Strategiile de învățare și cunoașterea metacognită ca predictori ai performanței academice într-un eșantion de studenți români

Lect. univ. dr. Cioară Ionel - Virtuţile practicii psihologice

Student drd. Vlașin Ioan - Abordarea sistemică și satisfacerea nevoilor psihologice de bază ale elevilor

Conf. univ. dr. Bran Camelia, Conf. univ. dr. Dughi Tiberiu – Utilizarea mediului online de învățare în orientarea și consilierea vocațională a tinerilor

Prof. drd. Florin Negruțiu - Rolul educației religioase în școala românească

Prof. univ. dr. Emil Dumea: Rolul Bisericii si al Universității în lumea contemporană

 

Secțiunea 2: Repere axiologice in educație: de la integrare la incluziune

Sâmbătă, 4 noiembrie, 8:30 – 10:30, Sala PractiPASS

 Moderatori:    Conf. univ. dr. Karla Melinda Barth

                        Conf. univ. dr. Carmen Bora

Conf. univ. dr. Cristina Maria Florescu

                        Lect. univ. dr. Denisa Ardelean

Lect. univ. dr. Ardelean Denisa - Familia și provocările societății contemporane

Profesor psihopedagog Pantazi Teodora Angelica - Parent’s evaluation on the effectiveness of theater as psychological development method – a transcultural research in Romania, Italy and Macedonia

Lect. univ. dr. Oprea Ionuț Mihai - Necesitatea orei de religie în învățământul românesc

Lect. univ. asociat drd. Pascariu Constantin Cătălin - Repere religios morale în psihologia pozitivă a copilului

Student drd. Groza Ana Georgeta - Relația mentor - persoană mentorată

Profesor psihopedagog Cloboc Gabriela, Prof. univ. dr. habil. Dindelegan Camelia - Acceptarea copiilor cu CES. Eficiența unui program de intervenție

Profesor drd. Ștefan Ioana - Drepturile și nevoile copilului abordate în cadrul Curriculum-ului la decizia școlii

Lect. univ. dr. Kiss Julien Ferencz, Profesor psihopedagog Kiss Cristina Ramona, Profesor psihopedagog Colesnicov Valeria - Effectiveness of theater as an art – therapy method in the case of children with light intellectual disability

Lect. univ. dr. Ciobanu Nicoleta Ramona – Integrated education vs. Inclusive education

Cioban Smaranda Liana - Munca în viața de zi cu zi a copiilor. Studiu exploratoriu

Profesor Varga Ileana - Integrarea socio-profesională a tinerilor instituționalizați

Lect. univ. dr. Cercel Renata - Strategii didactice de optimizare a activității in cazul elevilor cu dificultăți de învățare

Student drd. Pasc Codruța Mariana - Bunăstarea familiilor  copiilor cu dizabilități

Profesor drd. Lezeu I. Daniela-Crina - Drepturile şi nevoile copiilor cu dizabilităţi

Prof. drd. Florin Negruțiu - Proiectele europene, oportunități de optimizare și diversificare a ofertei educaționale pentru elevii proveniți din grupuri vulnerabile

 

Programul workshop-urilor

Vineri, 3 noiembrie 2017

18:00 – 20:00  Workshop Conf. univ. dr. Elena Anghel Stănilă - Parenting timpuriu – strategii, metode și tehnici experiențiale de lucru  (Sala de seminar, etaj 3, Biblioteca UO)

18:00 – 20:00  Workshop Conf. univ. dr. Krisztina Bernath, Asist. univ. dr. Rita Pásztor, Conf. univ. dr. Claudia Bacter – Cum evaluăm bunăstarea copiilor (dimensiuni și indicatori)? Importanța rezultatelor evaluărilor în stabilirea  măsurilor de protecție pentru copilul aflat în situații de risc (sala PractiPASS)

18:00 – 20:00  Workshop Conf. univ. dr. Simona Laurian-Fitzgerald, Instructor of Education, PhD, Carlton J. Fitzgerald - Dreptul la opinie al elevilor/ studenţilor: capacitatea de a gândi critic şi independent (sala X014)

Sâmbătă, 4 noiembrie 2017

08:30 – 10:30   Workshop Psihoterapeut dr. Agnes Jordanidisz, lect. univ. dr. Anamaria Balla - Developing the executive functions in the NILD Educational Therapy (Sala de Conferințe Biblioteca UO Parter)

08:30 – 10:30  Workshop Psihoterapeut Narcisa Gianina Caranfil - Competențe și modalități educativ-formative implicate în activitatea animatorului socio-educativ (Sala de seminar, etaj 3, Biblioteca UO)

08:30 – 10:30  Workshop Psiholog Radu Bonta - Investigaţia psihologică folosind desenul liber (sala Z1)

11:00 – 13:00  Workshop Profesor psihopedagog, drd., Nicoleta Adet, Profesor psiholog/logoped Cristina Bleoțiu- Interferențe psihoeducaționale în cadrul triadei necesități educaționale speciale – drepturi – intervenție (sala PractiPASS)

11:00 – 13:00  Workshop Profesor Rosa Drown, psiholog clinician Lavinia Preluca, psiholog educațional Diana Crăciun - Metodologia Nurture: a învăța cum să înveți Sala de seminar, etaj 3, Biblioteca UO)

11:00 – 13:00  Workshop Psiholog Katalin Balint, conf. univ. dr. habil. Delia Bîrle - Metoda narativa Metamorphoses in terapia copilului (sala Z1)

14:00 – 16:00  Workshop Conf. univ. dr. Laura Elena Năstasă - Integrarea emoțiilor în procesul de dezvoltare a membrilor în cadrul familiei – abordare terapeutică de tip experiențial (sala PractiPASS)

14:00 – 16:00  Workshop conf. univ. dr. Alina Decsei-Radu, conf. univ. dr. Daniela Roman - Polarizarea și alienarea parentală în cadrul procesului de divorț (sala Z1)

 

 

prof. univ. dr. Laurenţiu Şoitu, Universitatea „Alexandru Ioan Cuza”  Iaşi

prof. univ. dr. Romiţă Iucu Bumbu, Universitatea din Bucureşti

prof. univ. dr. Adrian Opre, Universitatea "Babeş-Bolyai", Cluj-Napoca

prof. univ. dr. Ion Albulescu, Universitatea "Babeş-Bolyai", Cluj-Napoca

prof. univ. dr. Alin Sava, Universitatea de Vest din Timişoara

prof. univ. dr. Anca Dobrean, Universitatea "Babeş-Bolyai", Cluj-Napoca

conf. univ. dr. Andrada Dorothea Ionescu, Universitatea "Babeş-Bolyai", Cluj-Napoca

conf.univ. dr. Elena Anghel-Stănilă, Universitatea "Titu Maiorescu", Bucureşti

conf.univ. dr. Elena Laura Năstasă, Universitatea Transilvania, Braşov

psiholog dr. Agnes Iordanidisz, preşedinte Asociaţia NILD Central-Eastern Europe

lect. univ. dr. Annamaria Balla, Universitatea Emanuel Oradea

prof. univ.dr. Elena Bonchiş, Universitatea din Oradea

conf. univ. dr. Delia Bîrle, Universitatea din Oradea

conf. univ.dr. Carmen Bora, Universitatea din Oradea

lect. univ. dr. Lioara Coturbaş, Universitatea din Oradea

prof. univ. dr. Camelia Dindelegan, Universitatea din Oradea

conf. univ. dr. Marius Drugaş, Universitatea din Oradea

conf. univ. dr. Alina Decsei-Radu, Universitatea din Oradea

conf. univ. dr. Karla Barth, Universitatea din Oradea

conf. univ. dr. Simona Laurian-Fitzgerald, Universitatea din Oradea

conf. univ. dr. Mihai Marian, Universitatea din Oradea

prof. univ. dr. Florica Orţan, Universitatea din Oradea

prof. univ. dr. Carmen Popa, Universitatea din Oradea

conf. univ. dr. Daniela Roman, Universitatea din Oradea

conf. univ. dr. Cecilia Sas, Universitatea din Oradea

conf. univ. dr. Monica Secui, Universitatea din Oradea

prof. univ. dr. Simona Trip, Universitatea din Oradea

lect. univ. dr. Angelica Hălmăjan, Universitatea din Oradea

lect. univ. dr. Rosana Stan, Universitatea din Oradea

lect. univ. dr. Gabriel Roşeanu, Universitatea din Oradea

lect. univ. dr. Marius Cioară, Universitatea din Oradea

lect. univ. dr. Maria Salloum, Universitatea „Aurel Vlaicu”, Arad

prof. asociat Carlton J. Fitzgerald Ed.D., SUA

Preşedinte

conf. univ. dr. Daniela Roman, Universitatea din Oradea

 

Preşedinte onorific

 prof. univ. dr. Elena Bonchiş, Universitatea din Oradea

 

Membri

lect. univ. dr. Denisa Ardelean, Universitatea din Oradea

conf. univ. dr. Delia Bîrle, Universitatea din Oradea

conf. univ.dr. Monica Secui, Universitatea din Oradea

conf. univ. dr. Carmen Bora, Universitatea din Oradea

lect. univ. dr. Marius Cioară, Universitatea din Oradea

conf. univ. dr. Marius Drugaş, Universitatea din Oradea

prof. univ. dr. Camelia Dindelegan, Universitatea din Oradea

conf. univ. dr. Alina Decsei-Radu, Universitatea din Oradea

conf. univ. dr. Mihai Marian, Universitatea din Oradea

prof. univ. dr. Simona Trip, Universitatea din Oradea

conf. univ. dr. Cristina Maria-Florescu, Universitatea din Oradea

lect. univ. dr. Angelica Hălmăjan, Universitatea din Oradea

psiholog Simina Hinţ, director CJRAE Bihor

prof. univ. dr. Florica Orţan, Universitatea din Oradea

psiholog Teodora Pantazi, preşedinte Asociaţia CES

lect. univ. dr. Rosana Stan, Universitatea din Oradea

lect. univ. dr. Gabriel Roşeanu, Universitatea din Oradea

prof. dr. Carmen Bodiu, director CCD Bihor

prof. Florin Negruţiu, inspector şcolar ISJ Bihor

prof. Diana Popa, inspector şcolar ISJ Bihor

Marți, 08 August 2017 10:30

Vol. 10 No. 19 / 2017

Scris de

Coperta nr 19About the journal

Summary

Examination of self-compassion as a mediator of the relationship between academic burnout and mental health in Payame Noor University (PNU) students of Dareshahr City

Zeinivand, Maryam; Moradi, Samira; Norouzi, Zahra; Khalili, Esmatallah; Ramazani, Abbas; pp. 7-17Abstract

Elaborating a measurement scale of the sequence of long-term goals for the individual self

Ionescu, Daniela; pp. 18-34Abstract

The relationship between emotional intelligence and academic achievement in adolescents

Sandovici, Anișoara; pp. 35-50; Abstract

The efficiency of the NILD Educational Therapy in the development of mathematical thinking

Szabó, Ildikó-Erika; Balla, Annamária; pp. 51-61; Abstract

The resolution of the Regional Meeting on “Together against Bullying”, Oradea, June 6, 2017

Drugaș, Ioana; Stoica, Alexandru; Marzio, Luigi; Drugaș, Marius; pp. 62-69; Abstract

Students’ theories on intelligence. Implication regarding school grades and academic satisfaction

Bîrle, Delia; Dulca, Raluca; Vernon, Anca; pp. 70-81; Abstract

Asociaţia Naţională a Psihologilor Şcolari,

în colaborare cu

Departamentul de Psihologie din cadrul Universităţii din Oradea,

Departamentul pentru Pregătirea Personalului Didactic din cadrul Universității din Oradea,

Inspectoratul Şcolar Judeţean Bihor,

Centrul Judeţean de Resurse şi Asistenţă Educaţională Bihor,

Casa Corpului Didactic a Judeţului Bihor,

Asociaţia CES,

Asociația pentru Promovarea Cooperării în Educație

 

ORGANIZEAZĂ

CONFERINŢA NAŢIONALĂ CU TEMA

"DREPTURILE ŞI NEVOILE COPILULUI - PROVOCĂRI ADRESATE FAMILIEI ŞI ŞCOLII"

3-4 noiembrie 2017, Oradea

Vom aniversa astfel 10 ani de la prima conferinţă organizată de ANPS.

Detalii privind workshop-urile, condiţiile de înscriere şi creditarea conferinţei vor fi disponibile începând cu luna iulie.

 

It is a violation of the ethics principles sustained by the Romanian Journal of School Psychology to publish as original data, data that have been previously published. We are committed to the highest standards of publication ethics and will take any measures necessary against publication malpractices. We strongly adhere to the American Psychological Association Ethics Code (Standard 8.14), specifying that "after research results are published, psychologists do not withhold the data on which their conclusions are based from other competent professionals who seek to verify the substantive claims through reanalysis and who intend to use such data only for that purpose, provided that the confidentiality of the participants can be protected and unless legal rights concerning proprietary data preclude their release". The authors acknowledge that they have disclosed all and any actual or potential conflicts of interest with their work or partial benefits associated with it. In the same manner, the Romanian Journal of School Psychology is committed to objective and fair double-blind peer-review of the submitted for publication works and to prevent any actual or potential conflict of interests between the editorial and review personnel and the reviewed material. Any departures from the above-defined rules should be reported directly to the Editor-in-Chief, who is unequivocally committed to providing swift resolutions to any of such a type of problems.

Confidentiality

The manuscripts received from authors for publication are considered confidential documents. They are not shown to third parties, except for the editor, executive editors and the two reviewers (see the blind review procedure).

Publication decisions

The editor and the executive editors of the Romanian Journal of School Psychology are responsible for deciding which of the articles submitted to the journal should be sent to the reviewers and eventually published. The decisions may be assisted by reviewers and guided by the policies of the journal and legal requirements conncected to copyright and plagiarism.

Originality and Plagiarism

The authors should ensure that they have written entirely original works, and if the authors have used the work and/ or words of others, that this has been appropriately cited or quoted. Please submit the manuscript together with the statement available here (as separate files).

Reporting standards

Authors of reports of original research should present an accurate account of the work performed as well as an objective discussion of its significance. Underlying data should be represented accurately in the paper. A paper should contain sufficient detail and references to permit others to replicate the work. Fraudulent or knowingly inaccurate statements constitute unethical behavior and are unacceptable.

Fundamental errors in published works

When an author discovers a significant error or inaccuracy in his/her own published work, it is the author’s obligation to promptly notify the journal editor or publisher and cooperate with the editor to retract or correct the paper.

Each received article will be evaluated independently by two members of the editorial board, which will analyze the study without knowing the identity of the author(s). The review criteria are the following:

  1. degree to which the manuscript fits the mission of the journal;
  2. the scientific quality of each section of the article (beginning with the title);
  3. originality;
  4. the scientific contribution to the field;
  5. technical aspects (preparation of the manuscript etc.);
  6. the clarity of presentation.

The feed-back will be sent to the first author and it may be one of the following: accepted; requires minor revision; requires major revision; rejected. The feed-back will include the observations of the two independent reviewers.

The reviewer's guide is avalable here.

Standards of Objectivity

Reviews will be conducted objectively. Personal criticism of the author is inappropriate. Referees should express their views clearly, with supporting arguments.

Acknowledgement of Sources

Reviewers should identify relevant published work that has not been cited by the authors. Any statement that an observation, derivation, or argument had been previously reported should be accompanied by the relevant citation. A reviewer should also call to the editor’s attention any substantial similarity or overlap between the manuscript under consideration and any other published paper of which they have personal knowledge.

Editor:

  • Professor, PhD, Elena Bonchiş - University of Oradea, Romania

Executive editors:

  • Associate professor, PhD, Marius Drugaş - University of Oradea, Romania
  • Associate professor, PhD, Delia Bîrle - University of Oradea, Romania
  • Lecturer, PhD, Gabriel Roşeanu - University of Oradea, Romania

Advisory board:

  • Professor, PhD, Nicolae Mitrofan - University of Bucharest, Romania
  • Professor, PhD, Adrian Opre - “Babeş-Bolyai” University, Cluj-Napoca, Romania
  • Professor, PhD, ABPP, Howard Kassinove - Hofstra University, New-York, USA
  • Professor, PhD, Chryse Hatzichristou - University of Athens, Greece

Editorial board:

  • Associate professor, PhD, Elena Anghel  Stănilă - “Titu Maiorescu” University, Bucharest, Romania
  • Associate professor, PhD, Carmen Bora - University of Oradea, Romania
  • Lecturer, PhD, Marius Cioară - University of Oradea, Romania
  • Professor, PhD, Tinca Creţu - University of Bucharest, Romania
  • Associate professor, PhD, Alina Decsei-Radu - University of Oradea, Romania
  • Professor, PhD, Camelia Dindelegan - University of Oradea, Romania
  • Lecturer, PhD, Angelica Hălmăjan - University of Oradea, România
  • Associate professor, PhD, Mihai Marian - University of Oradea, Romania
  • Diplom-Psychologist Bernhard Meissner - Director of the ESPCT, Germany
  • Professor, PhD, Valeria Negovan - University of Bucharest, Romania
  • Lecturer, PhD, Viorel Robu - "Vasile Alecsandri" University of Bacau, Romania
  • Associate professor, PhD, Daniela Roman - University of Oradea, Romania
  • Assistant professor, PhD, Elena-Ancuța Santi - "Valahia" University of Targoviste
  • Associate professor, PhD, Cecilia Sas - University of Oradea, Romania
  • Associate professor, PhD, Monica Secui - University of Oradea, Romania
  • Lecturer, PhD, Rosana Stan - University of Oradea, Romania
  • Professor, PhD, Stanislava Stoyanova - South-West University “Neofit Rilski”, Blagoevgrad, Bulgaria
  • Associate professor, PhD, Mark Terjesen - St. John’s University, New-York, USA
  • Professor, PhD, Simona Trip - University of Oradea, Romania
  • Professor, PhD, Feliciano Veiga - University of Lisbon, Portugal